2012. július 14., szombat
Cruel things
Szerintem van pár olyan dolog, főleg egy kapcsolatban, amit semmiképpen sem teszünk meg. Pl.: nem csaljuk meg. Oké, ez egy evidens dolog, mondok jobbat: Ha elengedem bulizni a párom, azzal, hogy hajnalban taxival/bkv-val hazajön, akkor így is tesz. Nem pedig, mondjuk, egy másik címen vészeli át az említett éjszakát. Ez iszonyat kegyetlen, és én vagyok a hülye, hogy ha hasonló szituációba csöppenek, akkor küldök egy SMS-t?

Mire gondoljak? Elvitték az UFO-k? Pár nap múlva előkerül egy bokorból? Kezdjem körbetelefonálni a balesetiket? Jelentsem be az eltűnését? Telefon? Nem, azt nem veszi fel. 90% esélyt adok annak, hogy a volt lakásán fog szenderegni a haverjaival délig, és utána még én leszek lebaszva, hogy minek hívogatom. Ebben az esetben pár dolgot komolyan át kell gondolnom, mert nekem ez nem fér bele. Van pár kegyetlen dolog, amit a párunkkal megtehetünk, és ez bőven benne van.

Tényleg olyan nehéz egy buzi sms-t küldeni, hogy bocsi, nem otthon alszom?
posted by Dreamer @ 0:22  
2 Comments:
  • At 2012. július 14. 3:57, Blogger csncz said…

    átérzem, még akkor is, ha én vagyok a bulis fél. én simán megmondom, hogy nem alszom otthon, ne várjon rám. ettől függetlenül szerintem szeret a párod, mindenki követ el hibákat...

     
  • At 2012. július 16. 1:20, Blogger Dreamer said…

    volt este nagy lelkiismeretfurkálás a hölgy részéről :):)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates