2012. október 15., hétfő
eh de jó lesz
Hamarosan sort kerítünk, az évenkénti második legunalmasabb, egész napos értekezletre. VAN az a tevékenység, amire nem elég az ingyen pia/kaja. Ó, pia, nem alkoholos, hanem szénsavas. Mondjuk érdekes lenne éves/ féléves vérkomoly megbeszélés, mondjuk bourbonnel és ciderrel.

Hm, rég ittam, úgy istenigazából.

Asszem a rekord, hogy vasárnap délután ellötyköltem egy 4c Jacket, de egész délután. Előtte meg, őőő... asszem szeptemberben ittam egy EGY pohár bort. Nem üveget, poharat.

Jah, igen, szarul is nézek ki.



Még 10 perc, és indulunk. Vajon ilyenkor a multikultiban irigykedni kell a másik öltönyére, cipőjére vagy névjegykártyájára, mint az amcsi pszichóban? A tavaszi ilyen értekezleten egy gyűrött kék póló volt rajtam, farmerral. Kicsit megszóltak, pedig akkor még táppénzen voltam lumbágóval. Ma kegyeletből felvettem egy inget, és lábtörő-kínzó cipőt.

Anyátok lázadjak,


Welcome my son, welcome to the machine.
Where have you been? It's alright we know where you've been.
You've been in the pipeline, filling in time, 
provided with toys and Scouting for Boys.
You bought a guitar to punish your ma,
And you didn't like school, and you know you're nobody's fool,
So welcome to the machine.
Welcome my son, welcome to the machine.
What did you dream? It's alright we told you what to dream.
You dreamed of a big star, he played a mean guitar,
He always ate in the Steak Bar. He loved to drive in his Jaguar.
So welcome to the machine.

posted by Dreamer @ 23:14  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates