2012. október 24., szerda
Tipikus
Azt kell mondanom, hogy mindenkinek van, valamilyen archetípusa  Olyan jellemzője. Orrnyereg, ajak-forma, szem-metszése. Olyan "magyar"-os, vagy "cicababás". Vagy "csúnya csaj-aki-cicababa-akar-lenni-de-minek".

Asszem, amíg volt bajszom-szakállam, én az "igénytelen-programozó", vagy "kocka" típusokba tartozhattam. Most leszek a "pocakos harmincas". Vagy "döglesztően kék szemű", kérem eldönteni, hehe.

Azon gondolkodtam ma, a szokásos hering járaton, azaz a 14es villamoson, hogy eddig az összes barátosném egyedi volt/van. Gillz nem szorítható egy ilyen nagyobb tömbbe, abszolút egyedi vonásokkal (és karakterrel) bír, a mai napig. Ami dettó, bár azért benne, külsőleg, láttam máson hasonszőrű jegyeket - orr, arc vonala, de szinte soha nem párosult olyan hatalmas őzike szemekkel, mint ami neki volt.

Barbi dettó különleges, több szempontból is. Az arcvonala ugyan párszor visszaköszön, de soha nem így, ilyen ajkakkal, orral, szemekkel.

Elmondhatom magamról, hogy habár tökéletesen és irigylésre méltóan átlagos fickóként, nekem csak és kizárólag különleges hölgyeim voltak, és van.
posted by Dreamer @ 23:49  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates