2008. október 30., csütörtök
Lököttek
Igen, a tolkieniták mind lököttek és a szó negatív értelmében. Van a hátunk mögött egy fantasztikus, istenkirály találkozó. Festői helyen, nyugodt légkörrel, cukrászdával, forralt borral, játékkal, kacagással. Fociztam, kosaraztam, színészkedtem, pokereztem, beszélgettem nagyokat ismeretlen, külföldi arcokkal, ittunk is keveset.
Erre pár butácska fanyalgó olyan apróságokon tud fennakadni, hogy a máglyarakásban (érted, máglyarakás egy táborban, ami nagggyon finom!) sok a mazsola! Két sorban leírják, hogy minden jó volt, de tízben kiemelik, mekkora trehányság volt már nem feliratozni egy diasorozatot.
Hát kérem, ti tudjátok. Elsőre kiakadok, teleszemetelek egy csomó helyet, bogot, fórumot, majd lenyugszom és legyintek. Ha ti így érzitek jól amagtokat, mármint esemény után szapulni, ám legyen, nekem nem kell.

Kérdezte Leguán, miért nem jelentkeztem segítőnek. Őszintén szólva nem tudom. Levelet váltottunk, de nem vagyok 100%-meggyőzve. Lehet, hogy mégis beszállok a tábor projektbe, és meglátom, mihez kezdek vele. Ickével, akinek mindig igaza van, és aki az őszi talin elég unszimpatikus volt (biztos rossz széria), utána fanyalog a blogon. Alyr, aki, mint szervező hááát.. tavalyi tábori tapasztalatokból okulva írt egy igazán jó keretjátékot és a helyszíni lebonyolításban ezerféle baki, hiba, és flekészületlenség adódott (nem mintha velem nem esett volna meg, nem is fogok többet főbbszervezni).
És Ancalimon, aki időpontok terén mindig hadilábon áll mindennel. Meglátjuk..meglátjuk..
posted by Dreamer @ 11:34  
3 Comments:
  • At 2008. október 30. 13:57, Blogger Unknown said…

    Hogy mindig igazam lenne, azt tagadom. Hogy mindig van véleményem, azt állítom.
    Hogy rossz széria, azzal egyetértek. Hogy ettől még mindenkinek meglehet rólam a véleménye, azzal pláne.
    Hogy a blogomon fanyalognék, na AZT visszautasítom. Nevezd akkor már rinyálásnak, de ne kösd a KÖMT-höz, hanem inkább a fenti rossz szériához. A rendezvényt magát nagyon élveztem, a belerejtett marhaságokat nagyon nem. Szerencsére utóbbiból nem volt annyi, mint mazsolából, amit mellesleg nagyon szeretek.
    Riszpekt :)=

     
  • At 2008. október 30. 15:18, Blogger Unknown said…

    Én fanyalogtam a blogomon, és bizonyos problémákat - mivel az egyéni sznob elitista usw. problémáim ami csak rondította volna a topikot - ott is akartam tartani.
    Nem én voltam aki átvitte a fórumra.

    Amúgy nincs teljesen igazad, írtam egy hozzászólást amiben max. 80-20 volt az arány és ebből a 80 a köszönöm volt.
    A problémáknak meg ez csak e teteje. Én benne voltam a szervezésben.
    Azért hogy simán menjen nem kevesünk munkája kellett (elsősorban persze a főszervezőké)

    Alyr

    UI: Természetesen tanulok a hibáimból. Jövőre nem én felelek a helyszíni lebonyolításért, mert tavaly elég jól kiderült, h ahhoz nem értek.

     
  • At 2008. november 2. 13:29, Blogger Kasuteh said…

    A mazsola már csak azért is jó volt, mert lehetett rajta röhögni, mire az emberek szemenként az összeset kiturkálták belőle beleértve engem is.
    Lamy

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates