2011. február 10., csütörtök
28
Áh, nincs kedvem évértékelőt készíteni saját magamnak. Valahogy ez a nyamvadt február nagyon szűk. Korábban ekkor volt félév para, "jajj, kettes a matekom", vagy az én esetemben "jajj megbukok fizikából". Utána "jajj, regisztrációs hét" vagy " ó az a vizsga". Most meg.. "jajj az az évértékelő". Ugyanis az én drága osztályomnak kell ilyenkor egy mélylélektani visszatekintést végezni. Ami alapvetően nem rossz, de azért elég megterhelő. Az enyémet készítse el valaki más.

Na jó, azért van pár dolog, ami tavalyról kifejezetten tetszett. Például Ami még mindig elviseli a bamba búrám. Hogy mit eszik rajtam, az rejtély, de nem rúgott ki. Ja, lett fürdőszoba szekrényem is. Ó, és NEM voltam mtt táborban, azt hiszem Várgesztes óta először. TERMÉSZETESEN akkor volt minden idők legjobb.. ellenben a szilveszter istenkirály volt.

Jah, és a melóban egy baromi hosszú utat bejárva végre finisbe értem (hogy mennyire, az az áprilisi számunkból kiderül - hosszú a 6 hónap próbaidő).

Ellenben tavaly elkezdtem fizetni a wowért. Ó, és elkezdtem mozogni is, a lendület januártól novemberig tartott. Azóta inkább pocakot növesztek.

Végignéztem a Fireflyt, és a Spartacus első évadot. Véget ért a Supernatural x felvonása, giccsesebben és nyálasabban, mint valaha.

Kijött a CIV 5 és még rá se néztem.

Még mindig alig-alig iszok energiaitalt (max 2szer egy héten).

Tavaly Ami szülinapjára elvittem Circque du Solielre.

Sajnos a tavalyi ajándékom elszakadt és elpusztult. Végleg. A hihetetlenül szeretett, és óvva tartalékolt Joker póló szétszakadt.

Expendables, Predators, Inception, a tesztoszteron szintem buzog.

K1-ben méltatlan döntő jött össze, nagy nevek hiányoztak. Azért Aerts megverte a mutánst.

Az én vezetésem alatt produkáltuk a legsikeresebb hónapot munkában, ami nem is rossz.

A Helia megcsinálta az Alejandro feldolgozását. Lady Gagáról pedig időközben kiderült, hogy nő és nincs farka. Sajnos. Így csak egy tizenkettőegytucat felkapott, kicsit csúnya olasz nő maradt, jó managementtel és stylistokkal.

Lemmy nem halt meg. Doyle Brunson is él. Mindkettő kisebbfajta csoda.

Az Angolok MEGINT lebőgtek egy vb-n.

Szarvas király hely, Ákos kiemelkedő házigazda. Lia csapnivaló vendég (háromszor jelentkezett be, hogy utazik hozzánk, háromszor mondta le aznap - ha lemondta egyáltalán. Volt, hogy simán el sem jött).

Párszor volt vámpírkártya. Legtöbbször az én paklimmal Snow vert minket.

Kocsmaduma Drizzttel és Csintzivel, közös meccsnézés, és Pók hazajött. Becsajozott. Verus szintén király, átment a vizsgán.

Év vége felé ismét szerepjátékoztam. thx, Gillz, és innentől egyenes út vezetett a Serenity felé. Köszi GP, király volt (A Rebel Jell SOHA nem köt ki!)

Mi várható a következő egy évre? Tudja a fene. Biztos, hogy lesz Conan film, meg Amerika kapitány, Bosszú angyalai, X-men: 1st class, Ice and Fire, és Spartacus. Úgyhogy filmek terén van mit várni.

Rájöttem, hogy a poker teljesen kiköltözött az életemből, és megmaradt a barátokkal való időtöltésre. Ez.. nem baj. Nagyon nem. Minden egoizmusom ellenére sem gyakorlatom sem időm nem volt rá, habár zsugás vagyok gyerekkorom óta.

Úgyhogy hajrá-hajrá, még egy év, és gyakorlatilag ott tartok, hogy a családi genetikatérkép alapján akár már meg is halhatok.
posted by Dreamer @ 2:11  
2 Comments:
  • At 2011. február 10. 3:34, Blogger Sütitolvaj said…

    Boldog Szülinapot!

    Jó olvasni, hogy a felnőttes dolgok mellett nem hagyod veszni a _játékot_ :)

    A Civ Vtel vigyázz, azt állítják addiktív.

     
  • At 2011. február 10. 4:04, Blogger Dreamer said…

    "Én azt mondnom, ezerszer legyek fogoly Árkádiában, minthogy valaha is normális felnőtt legyek."

    idéztem korunk jelentős és zseniális személyétől, még pár évről korábban :)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates