2011. november 21., hétfő
Kardok Vihara Live 2011.11.18-20


Pénteken szerencsére egy kicsit előbb hazamehettem, és alaposan be tudtam vásárolni. Így több üveg finom westerosi nedűvel felszerelkezve vágtunk neki a messzi Kismarosnak. Sajnálattal vettük észre, hogy a tavaszi szobánkat belakták mindenféle jövevények, így kénytelenek voltunk feladni igen nagy élettéri igényünket, és egy kisebb hajlékot elfoglalni. De legalább meleg volt (erről később).
Jelmezzel nem volt gondom - szerepem szerint egy összevert börtönlakót kell alakítanom - fehér trikó, mezítláb, fekete farmer volt a menü.



A Morgóban ettünk, én lazacot, ami nagyon rossz volt. Tele szálkával, kicsit öreg is. ellenben adtak mellé spenótos gnochit, amit nagyon-nagyon eltaláltak. Visszatérve a szállóhelyre már mindenki mosolygott, mikor Ákos elém tolta a Becherovkát, már én is. Apropó, Ákos: talált valami zug shopban egy felespohár szettet, amin Freddy Krueger fejek vannak (alább megtekinthető a kép alján). Nagyon példás dolog ez, kérem szépen, sokkal hangulatosabb élénkítőt fogyasztani ezekből a poharakból.

Szépen, és mosolygósan feküdtünk mi is le, és nem bízván a helyi fűtésben, feltekertem a termoszt. Hiba volt. Amikor már Ákosnak is túl meleg van, az nem jó. Szerintem felforrt az agyam, és legalább 30 fokra fűtöttük a szobát. Egy alsógatyában, mindenfajta takaró, hálózsák nélkül is melegem volt (kint -4C )

Másnap reggel kilenckor Zsolt végigdübörgött az emeleten, kedvesen ébresztve. Bezzeg mi, amikor ébresztettünk a klántalin, lekopogtuk az Imperial marchot. Reggelire energiaital, és agy-formára tálalt májkrémes szendvics volt a menü, ami tökéletesen megfelelt. Gyors eligazítás, és játék!

Amiből nem láttam sokat, Alew mellett kuktáskodtam, aprítottam, kavartam. Ahogy láttam a recept nem volt bonyolult, csak 20 emberre volt macerás aprítani és darabolni. Sajnos, lévén hagymaleves, én maradtam a májkrém és hobbit keksz kombónál. Utána kisminkeltettünk Szozsi által, és mehetett a muri!

Az elején megijedtem, hogy engemet itten senki sem akar kivallatni, így nem fogom megúszni a megnyúzatást. Élve. Mármint az elején élve, a végén kicsit nem. De lassan elkezdtek szállingózni "cellámba" a jónépek, akik előtt megpróbáltam minél szánalmasabbnak és nyomorultabbnak kinézni "Látta a fogam.. valahova ide hányhattam ki tegnap" vagy "itt nincs reggel vagy este.. csak sikolyok és ordítások. Minél több van belőlük, annál valószínűbb, hogy reggel van". Sikerem lehetett, mindenki már a képembe bevallotta, hogy mindent megtesznek, hogy kivigyenek innen.

Na ja, a lordom meg falra küldött, de legalább a saját irhámban.

Az ítélethirdetés után meglógtam, és lezuhanyoztam, hajat mostam. Nagyon üdítő volt, nem akart senki wc-re menni (akkor elmegy a hideg víz.. nem vicces). Azt hiszem, takaros gőzfürdőt varázsolhattam a zuhanyzóban. Majd, mire vége lett a lájvnak, ismét Morgóba mentünk, holott megígértem magamnak, hogy legalább fél évig még nem. Pedig de.

Itt sajnos társaságunk jól érezhetően fél részre szakadt, én pont a közepén. Ismét rájöttem, hogy nem éri meg vitázni meggyőződésből, ahol a legjobban mérhető érv a szubjektum. Úgyhogy udvariasan meghallgattam az érveket, és bólogattam rá (old Mage vs new Mage). Megértem Dávid érveit, elfogadom őket, de nekem a másik sokkal jobban strukturált és jobban tetszik - erről meg lehet vitázni, csak minek.
Ez jó. Mármint, hogy türelmet tanultam. A rossz, hogy a nem éttermi viselkedés még zavar. Nagyon.

Ételben itt nem kockáztattam: szarvsassült, barna mártás, lekvár, krokett. überjó. Még akkor is, ha tuti fagyasztott volt a husi, és egy öreg kivénhedt állatot pakoltak elém. A husi nem volt rágós vagy inas, és nem cseszték el a mártást sem. Fuk yeah. A végén persze a pincér fancsali képét látva megsajnáltam, fizettem egybe, és odaadták a többiek. És ez nekem így jó volt, ehe.

Visszatérvén a már szállóvá alakított westeroszba, ismét előkerültek a flaskák, és egész kellemes társalgás alakult ki az ajtónk előtt, naná, a folyosón. Nem haragudtam én már senkire, megcsapoltuk a készleteinket, és derekasan fogyott minden. Még csak nem is spúrkodtam. Utána le a kantinba. Zsolt még egy (titokban kettő) kör szarvasvadásszal is megismertetett. Robert Baratheon nagykirályra ettem, ittam, nincs mit tenni (ééréted: szarvassült, Jagermeister). Szozsi telitalálva kérdezett kettőt és jött a hullám, úgyhogy időben sikerült ágyba kerülni. Ami jó, tekintve, hogy már csak Hanna ribizli bora maradt és a szarvasvadász, amit nem volt pofám tovább szipolyozni. Márpedig némi alkohollal még pofátlanabbul próbáltam volna a jelenlévő hölgyeket alkalmi légyott céljával magam mellé édesgetni.



Korán ébredtünk, és Ákos közölte: ő ma Szegeden fog ebédelni, így ihaj, menni kéne. Amit nagyon sajnáltam, eszméletlenül kellemes és jó hangulata van a játék utáni közös reggelinek. Még az ügyvéd úr is sajnálta, de anyuka kiakadt volna, így menni kellett. Így visszagondolván, ha legközelebb hasonló esne meg, akkor inkább maradok és vonatozom hazáig.

Vasárnap még mostam egyet otthon, megnéztem pár Dextert (Season 5 kivégezve), és játszottam kicsit.

Ma pedig írókör, és korán.. nagyon korán csengett az ébresztő.
(A legelső kép Gandalf "Zsufazeke" munkája, facebookon közzétett linkről)
posted by Dreamer @ 6:23  
3 Comments:
  • At 2011. november 21. 9:31, Blogger csncz said…

    "A husi nem volt rágós vagy inas, és nem cseszték el a mártást sem. Fuk yeah."

    óóó, szarvas <3 éhes lettem

     
  • At 2011. november 23. 0:14, Blogger Sütitolvaj said…

    egyébként jól állt nektek a konyha:)
    sorry azért, hogy májkrémes hobbitra kényszerültél...


    (szóellenőrzés: torso sale. Ó fúj.)

     
  • At 2011. november 23. 2:56, Blogger Dreamer said…

    Csintz: Nem hiába! Nyammm, husi, nyamm

    Lau: Köszönöm, szeretek én főzni nagyon, és maximalista is vagyok. Azaz, nekem nem elég, hoyg egy evőkanál só, legyen az ott grammra :)

    Torso sale: nyamm megint :) Az olyan, mint az Erotica expo? :D Mostanában mindenről 18+os dolgok jutnak az eszembe :D

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates