2011. november 24., csütörtök
lustaság vagy unalom, vagy nihilizmus vagy kiégés?

Aha. Mert tetszenek ám lányok, de vazz. Ahhoz nincs kedvem, hogy felvegyem a tetves telefont, és lemondóan legyintek, amikor tenni kéne valamit. Itt most nem extra dolgokra gondolok, hanem mondjuk hogy szépen megnyomjak egy, azaz egy darab kapucsengőt a házban. Egyszerűen nem motivál semmi. Persze, egészséges hiányom az van, nem is kicsi, de egész egyszerűen még ott tartok, hogy vagy magam nem gondolom elég jónak, vagy a sajnos még túl friss, erősen negatív emlékek üzengetnek. Az a tipikus "minek, úgyis rád fog unni 2 vagy 3 éven belül" félék. Mert hogy két hosszú kapcsolatom volt, és mindkettő végén kiderül, hogy sajnos azok az értékek, amikben én hittem egy idő után elhalványulnak a másik szemében.

Sssszóval lusta vagyok, vagy meguntam a kötelező bájmosolyos köröket, vagy az általános levertség/nihilizmus csapott rám, vagy csak kiégtem és nem érdekel?

Hm. erre visszatérek fél év múlva, addig élek tovább egy kicsit (még Zsolt is ezt tanácsolta, ha nem is így).
posted by Dreamer @ 4:41  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates