2011. december 12., hétfő
End of the Road?


Uram isten, milyen nap... Reggel nyolc óta ez az első szabad percem, ebédszünetben is munkán agyaltam.. Kicsit sűrű ez a hétfő. A végén még ráborulok a billentyűzetre haldokolva és vért hörögve. Elmegyek egy tárgyalásra, onnan rohanok értekezletre, majd levelek generálásában segítek a társosztályoknak, és közben lenne más dolgom, még-még-még.. Végem. Este leszek kreatív? Amikor az agyam kicsi csipetkéi borítják majd az asztalt és a szőnyeget? Fáj a hasam is, ráadásul, gyaníthatóan az ebédidőben sebtiben begyömöszölt pizzák miatt. Ráadásul az egyik emberem műteni kell, most hozta az ambuláns lapjait, és megbeszéltük, hogy legyen tp-n, illetve mit szeretne... És folytathatnám a szokásos minőségi kontrollt, illetve a tárgyalásról egy memot kéne készítenem, amire már alig emlékszem..
Áááá...áá.áá

Hoppá, megint dolog volt, három másik velem egy beosztású embert kell összehangolnom. Jippí?


A hétvége jó volt, találkoztam a családdal is, egy pár óra erejéig, ergo voltam emberek közelében. ergo kicsit úgy éreztem, hogy van bennem is valami értékes, szerencsére a munkatempó nem enged most befelé fordulni (de néha sikerül).

Legalább a holnapi kártyaparti elmarad.

Ma azért megyek emberek közé, hogy a saját hajamnál fogva kirángassam magam a kotványból. Ha kint vagyok, kérlek, mosolyogjatok rám.
posted by Dreamer @ 5:20  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates