2011. december 5., hétfő
Szögek a falban
Hülye ötlet volt mindkettőnk részéről, de tanulópénz volt. A szögeket nem lehet kihúzni, vagy ha igen, a festés is belehal kicsit. Mindegy, legalább adott a feladat: pont oda ugyanakkora képeket kell kitenni. A fa kuckót tegnap este kiraktam a "mütyürökkel" együtt. Legközelebb, ha lesz elég időm, megyek a kreatív boltba keretekért, utána nyomtatni kell képeket, amik már rég itt figyelnek a gépemen. Hétvége? Volt..

Pók átjött szombat este, kártyáztunk, nosztalgiáztunk, és előkészítettük az Mtt következő óriási kreatív meglepetését. És letoltunk egy random Magic partit. Valamint megbontottuk Pók szülinapjára kapott green labelt. Nagyon..nagyon finom volt. Lehet, hogy mégis meg fogom kedvelni a scothokat?. Oké, nekem is van ízlésem: a kétezer forintos alkotásoktól hányni tudok, annyira rossz, amit megiszok meg finoman szólva sem pénztárca barát..

Sznob vagyok. Vállalom. Fallabdázok, curlingeztem, és ismerem a krikett szabályait. És csak drága italokat iszom.

Vasárnap családi tosz volt, ahol javarészt unatkoztam, de jó votl látni a mosolygó családot. Öcsém felnőtt. Érdekes érzés, valahol.. büszkévé tesz, persze, semmi okom rá.

Skyrim az új időrabló, már látom.


A ma este érdekes lesz, annyi szent.
posted by Dreamer @ 5:54  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates