2012. február 13., hétfő
Kicsi nyekergések



Mert nyekergek. Ismét betegség környékez, idén már másodszor, kezdem unni. Főleg, hogy újfent fontos időszakban. Királyrét is coming, és Műtét is. Nem lenne jó dolog ISMÉT fontos dolgokat elszalasztani.
Pénteken a barátaim hosszú évek után felköszöntöttek szülinapomra. Mármint elmentünk bowlingozni, vittem sütiket, amiket az osztálytól kaptam, és ettünk. A játék: 16 éves önmagam röhögve megvert volna, elsőre szégyenletes 100 pontot gurítottam, másodszorra 130at.. Hol van ez a régi, 150-17 pontos átlagomhoz képest? Öregszem, és elkopott a technikám, attól tartok. Majd ettünk, én rákot kértem, de elfűszerezték. A foghagyma pótló kiborulhatott, így SENKI ne egyen rákot a Walhallában! Én szóltam! Állítólag a többi kaja megütötte a mércét, csak én fanyalogtam.

Szombaton délután felpakoltam a vonatra a lányt, és elindultam családi hepajra. Nem volt rossz, beszélgettem a Nagymamával, és Renivel. Apropó nagymama: kaptam tőle egy üveg Whiskeyt.. Érdekes. Bár egyszer húsvétra bajonettet adott, mondván, gyerekként szerettem a késeket. Aha, igaz. Most is. Öcsémtől meg koktélos könyvet. Kíváncsi vagyok, fogok-e mixelgetni, de szerintem határozottan igen.

Vasárnap Dunakeszi ismét próbára tette az idegeim,a végére egészen besértődtem, amiért nem indultunk el az általam áhított időpontban. De mivel PONT összefutottunk Barbival, így nem volt gáz. Este pedig torokkaparás, dátha, és hasonló nyalánkságok fogadtak.. Ma reggel is.

Nem nem nem nem nem leszek beteg.
posted by Dreamer @ 0:40  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates