2012. március 29., csütörtök
kesztyűt dobtak, felveszem

Gótpozer betalált egy idióta és értelmetlen blog-chainnel, és természetesen pöffeszkedve ignorálom, hogy utána csak azért is megfeleljek neki.

"Az a feladat, hogy három dolgot kell megosztani, amit még nem tudunk rólatok, meg ki lehet tenni a macis képet, meg tovább lehet adni három bloggernek"

Tekintve, hogy én tényleg mindent kiírok, ezért ezt elég nehéz teljesíteni. Mármint a jó ízlés határain belül, nem fogom a nagyérdemű elé tárni, hogy kivel, hányszor és hogy, vagy hogy véreset kakálok-e avagy sem (pfuj). De mondjuk hátha.

1. Már akkor szerepjátékoztam, amikor még meg sem jelent a Harc és Varázslat (´89?). Lapozgatós könyvek után szabadon játszottunk kitalált világokban a szomszéd sráccal, és lapozgatós könyv stílusban mozogtunk "Mit csinálsz, megküzdesz vele, vagy elfutsz"? Ráadásul nagy miniatúra gyűjtőkként ezeket a sztorikat le is játszottuk kedvenc GI Joe vagy HE-man figuráinkkal. Általában a gonosz lebegő űrhajó egy play doh komp volt, vagy az óriási robot egy gurulós-szék. Igen, hat éves voltam.

2. Angliában a zsebpénzem, 8 évesen, egy eredeti Tini Nindzsa Teknőcök videókazettára pazaroltam és egy zacskó ecetes chipsre. Ami maradt,azt meg eljátszottam a Doverből induló hajó játéktermében, egy supermanes arcade automatával.

3. Életemben először középiskolás osztálytársamba szerettem bele istenigazából, és napokon belül összetörte a szívem. Másodjára Ágiba, a gyerekkori barátba, aki évekig volt imádatom tárgya, és igen, ott is szívdarabkákon ugráltam. Legalább Gillz bodlogított másfél évig. Szóval igazán nem mondhatni rám, hogy tini-ifjú egyetemista korom szánsájn és heppi lett volna. De nem baj, orkokat mindig tudtam öldösni.

Megjelölöm jól

Esgalt
Laut
Gandalfot

Legyen nektek is rossz.

Ma a harmadik kávém döntöm magamba. Ez durva mennyiség, általában egy elég a mindennapok terrorja ellen. Ma nem.

Éhezők viadaláról majd írok jól.
posted by Dreamer @ 6:33  
3 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates