2012. március 27., kedd
párhuzamos valóságok



Amikor találkoznak, ugye. Mindenféle apró bajom van, párhuzamos síkokról, amik egy gócban tömörülnek, nevezetesen a Balázska nevű kicsi üstben. ez ugye azért kellemetlen, mert ha az üst betelik, akkor borul.

Pl.: fáj a fogam, és tuti, hogy megint gyökerezünk. Emiatt feszültebb vagyok és idegesebb egy átlagos problémával szemben is. Az esti alvásokról nem is beszélve. Vajn meddig fogok rá várni ismét? Amíg az ideggyök nem bukkan ki, mint legutóbb? Vagy kevesebbet? Amikor utoljára ezen átestem, épp hihetetlen sok munkám volt (épp betanultam 5 éve).

Vagy Barbi, aki beteg szegény. A korábbi engem bizalmukba fogadó hölgyek a megmondhatóak, hogy nagyon szeretek ápolgatni, és állítólag megy is. De aggódom, no meg ápolgatok, ha hagyják. Ha nem, akkor meg ideges leszek, és feszült.

Harmadrészt ott van a munkán kívüli tevékenységek listája. Ahol ismét az Occam borotvája elvet kell alkalmaznom. Egyre inkább világossá válik, hogy a hétfői időpont alkalmatlan az íróköri tevékenység folytatására. Ráadásul nem motivál, hogy egyre jobbak a feladatok - üres blogfelülettel. Igaz, Gandalf kitett egy alkotást, de azon a körön PONT voltam, és az is év eleji.

Negyedrészt munka. Amiről nem beszélünk. De zaklatottá váltam, és át kell értékelnem bizonyos terveim a jelen tükrében.
Még szerencse, hogy folyamatosan eredményes és effektív vagyok.

Ötödrészt a maradék hobbik: kártya és MMO, valamint az "egyéb".
Kártya mostanában van. NEM hétfőn, és voálá, tök jól működik.
MMO-ra alig van idő, viszont nagyon sok kedvem van hozzá, így öröm, minden egyes lopott óra, amikor játszhatok. Ez HETI 2-3 órát jelent...
Az egyéb: mozi, sétálás, könyv (!!!), stb, amire.. alig maradt. Legalább azt a KÉT sorozatot tudom nézni, amit szeretnék, de az is kevés Spartacus&Prison break. Hamarosan Spartacusból Game of Thrones lesz, utána ősszel Dexter).

Nem tudom, hova tűnik az időm. Tényleg nem. Az biztos, hogy fáradt vagyok. A hat napos munkahét nagyon kimerített, amit minimális mértékben sem sikerült pótolnom. Sajnos Barbi betegsége, és a vasárnap nem engedte, hogy akár 8 órát is aludjak, és a melón sem sikerül édes semmittevéssel próbálkoznom. Folyamatosan projektek, képzések, statisztikák és egyéb munkafolyamatok visznek el a kedves dagonyázástól.

Keresem magam, valahol elvesztettem a sarkon. Előre látom, hogy ha elmegyek a tripla 30 partira, akkor ismét ismeretlen ismerősökkel fogok találkozni, akikkel nincs közös témám és olyan dolgokról beszélgetnek majd, amikről fingom sincs. Így kicsit újra kell gondolnom, hogy kikkel és mikor akarok ejtőzni. Ami a legbiztosabb alap: a KF. Ez nekem kell, azt akarom, hogy végigkísérjétek az életem.

Szerencsémre, ezt a blogot pont ti olvassátok. Az a 6-7 ember, akik unaloműzésnek vagy minimális érdeklődésnek betudhatóan még pár klikkel megajándékoznak (Google analízis szerint ez napi max. 2 klikkelést jelent).
posted by Dreamer @ 1:35  
2 Comments:
  • At 2012. március 27. 2:45, Blogger LeFay said…

    a google beszámolja a google readert?...

     
  • At 2012. március 27. 4:04, Blogger Dreamer said…

    source- ként jelöli a google-t, így szerintem igen (több google hivatkozásos sor van, az 1ik a kereső motor, a másik gondolom a különböző alkalmazások összessége)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates