2012. március 5., hétfő
Ray of life


Kivételesen nem azért nem írok, mert semmi nem történik velem, hanem mert az életem extra hiperszpész sebességbe kapcsolt, és egyszerűen vagy időm, vagy képességem nem volt hozzá, hogy irkáljak.

Először is, elmentünk klántalira. Szokás szerint szabit vettem ki pénteken, és így Ákoskék zavartalanul jöhettek délre. Első ízben vittem Barbit is, mit ne mondjak, eléggé be volt tojva a barátaimtól. Persze, aki engem bír, az őket is fogja, révén azért eléggé hasonlítunk. Mármint a srácokkal. Kicsit túllőttönk a célon, már ami a vitt pia mennyiséget illeti, amit elfogyasztottunk, az a két palack pezsgő, egy palack martini. Amit nem: a Jager és a pálesz. De mivel speciális valentín napi hétvége volt, így a pezsit ingyé´ vedeltük, ami azért elmond egyet s mást a 2012es klánhétvégéről. Viszont sétáltunk egy nagyot, amire évek óta nem votl példa, valamint lovasszánoztunk. Ez marha romantikus is lehetett volna, de négyen voltunk egy szánra, amin 3 ember fért el kényelmesen, így Barbi végig az ölemben volt.


Valamint sokat szánkóztunk, és hógolyóztunk. Snow-t pedig megforgattuk a hóban - meg ő is engem. Ez marha jó volt, tényleg úgy éreztem, ismét a jól bevált banda vagyunk, akik minden baromságra kaphatóak. Ó, és persze krátyáztunk. Az idei mese elmaradt, ehlyette társas, kártya, marhulás vette át a főbb programot. Fújtak is rám rendesen, de őszintén szólva Barbi mellett francnak sem volt kedve hetekig ismét szövevényes történeteket hegeszteni.



Ó, és szaunáztam. Én. Úgy emlékeztem rá, hogy unalmas, ráőadásul meleg van bent. Ez utóbbi valóban így alakult, felfűtöttük 75 fokra, ami még bírható volt. De haverokkal nem unalmas, sőt.. A legjobb, amikor a hideg vízzel tusolok közben, na, az viccesen sikítós.

Klántali után meg szemet műtöttem. Hétfőn volt egy másfél-két órás kivizsgálás, hogy egyáltalán alkalmas vagyok-e a beavatkozásra. Ez pupillatágítással történt, ami után nem nagyon láttam. Illetve de, csak körvonalakat, és tónusokat. Vicces volt. Másnap meg lézereztek. Igaziból tíz perc volt az egész, szemenként. Nem fájt, nem volt kellemetlen, bár hozzátenném: engem nem hat meg, ha idegen kezek turkálnak a szemgödrömben. De érzéstelenítő-szemmcseppet kaptam, ami meglepő módon hatott rendesen. A legbizarrabb az a szag volt. Mint a fogorvosnál, fúrás közben: éreztem a szemem pörkölődő szagát, ahogy a lézer ügyködik.

De utána, napszemöveggel, kicsit rosszabbul láttam, mint a korábbi okuláréval. Azaz a szemem az 5ös dioptriáról felugrott egyesre.. Most 0,75ös, és javul, napról-napra.

A műtét után egy hétig szabin voltam. Se számítógép, se tv, se olvasás. Nagyon unalmas volt, ráadásul a második napra a szemem begyulladt, és olyan érzés volt, mintha telehintették volna homokkal. Persze, nem vakarhattam meg, de még hozzá sem érhettem. A természetes szarusodás része, de nagyon kellemetlen volt. Úgy néztem ki, mint akit ököllel megütöttek volna. Kellemetlen, mondhatni... De utána már kitisztult. Ezen idő alatt takarítgattam, de pl.: a bűnös testi örömöknek sem élhettünk, no, ezt azért elég nehéz volt megállni - de azért sikerült (my hero).

Ami már nagyon sűrgőssé vált, az a ruhatáram - és amúgy az egész lakás- szortírozása. Kidobtunk több köbméterbnyi lyukas, kinőtt, elnyűtt rucit, valamint felesleges kacatot. A mottónk a lean gondolkodásban ismert 5s program 1-3s része volt. Azaz: kipakolok mindent, szelektálok, kidobok (visszarendezek a negyedik asszem). Nos.. Barbi sok tárgyat mentett meg az enyészettől, inkább én szabadultam meg sok-sok cuccomtól, vérben forgó szemekkel. ÉN komolyan vettem a munkahelyen is az 5s-t, hát még otthon! Egy tipp: "Milyen gyakran használtad az elmúlt 1 hétben?". Vagy: "milyen funkcióvak bír?". Pl.: karácosnyfa díszek. Kellenek, nyilván. De pl.: a hatodik üres töltényhüvely már kidobandó kategória, még akkor is, ha "az votl az a hüvely, amivel apám kilőtte a kilencedik kaffer bivalyát!". Kinek kell? Jópofa, de azért..



A Sikló hajós csákó megmaradt.

Hétvégén vittem Dunakeszire a lányt. Itt is parázott, amit azért jobban meg tudok érteni. A családlátogatás mindig... legalábbis érdekes. NYILVÁN annyi volt benne a gond, hogy nem nagyoneszik húst (nem kívánja), és apám jóféle gombás-vörösboros vaddisznó-pörköltel várt minket. Utána tortával. Apámnak és öcsémnek és öcsém barátnőjének is szülinapja volt, így köszöntöttünk... sokat. Apám 15 éves felföldi whiskeyt kapott, öcsém és Adri pedig Wellness hétvégét. Ez utóbbira én is befizettem, márciusban a hosszú hétvégén megyünk... Még soha nem voltam ilyen szauna/jacuzzi/masszázs izén, hát, mindent ki kell próbálni. NYILVÁN szaros lesz a medence, csótányos a szoba és szőrös/bajszos a pincérnő. VAGY félmeztelen 90/60/90 hurik fognak masszírozni és pálmalevéllel legyezni.

Ah, majdnem kimaradt: van egy nyulam. nyulunk. A neve: Huitzilopochtli. Igen. nem vicc. Oroszlánfejű törpenyúl, egy hónapos, és az ember cukiságfaktorán kiveri a biztosítékot. Persze, már leszart, lehugyozott, megkarmolt, hangos, büdös, hálátlan. De legalább cuki. Hagyja, hoyg a hasát simogasd, ha szeret. Akaratos dög. Imádom, persze.



Azért láttam pár idióta rom-komot. Pl.: Exférj újratöltve. Egy hős vagyok, végignéztem, és volt két poén, amin elmosolyodtam. A szőkés meg mintha elfáradt volna a második évadra. A kedvenc karakterem már meghalt, így maradt a két ügyeletes rosszfiú, akiknek szurkolok.

SWTOR-ral alig játszottam. Volt egy bolygó, amit nagyon úntam, kb köze nem volt az egészhez, de még hangulatban sem.. Nem baj, gyorsan átrepültem a Tatooinera. Az már betyárosabb...

Ma Barbi anyja jön hozzánk, háztűznézőbe. Érdekes lesz.
posted by Dreamer @ 6:45  
3 Comments:
  • At 2012. március 6. 0:51, Blogger Zsófi said…

    Van szemed jéj!!! Gratula, bátor vagy... Lehet én is megcsináltatom :P

    Nyúl^^

     
  • At 2012. március 6. 1:51, Blogger Dreamer said…

    Két verziója van: amit én csináltam, és van egy drágábbik.

    Az enyém jár min. 6 nap pihenővel, amikor a fentiekben taglalt tortúrát kell kiállni.

    A drágábbik, ott egy nap pihenés, és működik rendesen, mellékhatások nélkül. Sőt, utólag kevesebb a kontroll, a szemcsepp, stb. De jó ha tudod, hogy ez a módszer fél milla.

     
  • At 2012. március 6. 23:40, Blogger Julcsi said…

    Gratulálok mindenhez! :)

    Azért viszont Balázs, az előzmények után a "vérben forgó szemekkel" ecsetelni az ötös pontot... hát az övön aluli volt. Tudom, hogy valszeg véletlenül írtad, de fájdalmasan vinnyogtam tőle...

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates