2012. március 13., kedd
William never surrender
Hm, tegnap azért szoros meccs volt, sajnálom, hogy nem láttam. Mondjuk Roland (kolléga, szintén Ágyúsok fan) aszonta, hogy elég meleg volt a pite, és szarrá rágta a takarót izgalmában. Magamat ismerve, szálka ment volna a nyelvembe, mert a takarót egy sima meccs alatt is elrágom, asszem ráharaptam volna az ágylábra.

Idebent minden ok, sok a dolgom, odakint már volt olyan hét, amikor leülhettem egy órára játszani.

Szökés megy tovább, második évad vége felé járunk, de nekem kezd ellaposodni a sorozat. Kellerman, és Alex Mahone érdekesek, de kezd elegem lenni a tesók faszságaiból. Ha Kellerman és Mahone megdöglik, akkor onnantól nekem unalmas lesz az egész Szökés.

Spartacus új évada kezd beindulni, várom már az egyiptomi melákot gladiátorokkal harcolni. Mondjuk Gannicusszal.

Amúgy a nyúl jól van. Helyzetet olvastak.
posted by Dreamer @ 5:28  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates