2012. március 10., szombat
South Park - Butters


„Igen, szomorú vagyok. De ugyanakkor nagyon boldog is, hogy sírok, és valami így fáj. Mert tudod, érzem, hogy élek. Ez tesz emberré. Az egyetlen útja, hogy szomorú legyek, hogy előtte nagyon boldog voltam. El kell fogadnom a jóval a rosszat is. Így érezhetek.. gyönyörű szomorúságot. Azt hiszem, ez elég bután hangzik, de inkább leszek egy picsogó kis fasz, mintsem egy befordult emós.”
(link)

Szeretem a South parkot. Ez abból a részből van, amikor Stan beáll a gótok közé, mert valamiért bepicsul. A sors furcsa fintora, hogy a gót filozófia inkább, amit Butters leír, és modern emós, ahogy ábrázolja a South Park a gótokat. De Tristaniát hallgatnak, ami viszont király. Egyébként ÉN nem vagyok komor, hanem továbbra is rózsaszín ködben ténfergő szerencsétlen hízelgő. Olasz kislovag. Vagy mi a fene. idióta pózer, asszem ez a legjobb.

A nyuszi jól van, már lehugyozta a kanapét, leszart, kirágta a pólóm, és lehugyozta Barbit is. Állítólag akit megtisztel, azt szereti. Amikor elmegyünk a ketrece előtt, már nyújtózik, hogy simogassuk. Rohadt kis hímribi lett belőle.. Most másfél napra egyedül hagyjuk, tisztára begótul majd. Megyünk Barbi apukájához Dunavarsányra, látogatni. Ahogy leírta a kedves papát, úgy van mitől tartanom, mert pöppet el szokott borulni a fater agya, de majd előveszem a mézes-nmázos... nem, akkor asszem kapok egy balost.. Akkor csak simán leszek önmagam. Ha már Batman nem lehetek. Mert akkor inkább Batman lennék.

Akarok SW: ToR-ozni, na. Megint megjött az ihletem. Csak időm nincs rá. Jellemző, amikor ""nőtlen" vagyok, nincs kedvem az MMO-hoz, amikor meg de, akkor.. Murphy, rohaggyá˝ meg.

Ja, és ma bejöttem melózni. Durva. Szombat van. Okés, jó a pénz, de így a hétfő lesz kényelmesebb.
posted by Dreamer @ 0:41  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates