|
2012. június 6., szerda |
Diablo III konklúziók |
Most, hogy a Hell nehézségi szintet döngetem, pár dologra rá kellett jönnöm.
Aki nem játszott vele, és véletlenül erre tévedt, az nyugodtan olvasson tovább, már ha a SPOILER nem zavarja!
1; Történet
Ami elsőre lenyűgöző, másodszorra elég keserves. Tele van a sztori lyukakkal, blődségekkel és paradoxonokkal. Pl.: ha több ereklye segítségével fel kell támasztanunk egy varázslót, mert CSAK ő tudja, hogy hol van a Black Soul Stone, amibe a gonoszok lelkeit csapdába lehet rejteni.. Akkor hogy lehet, hogy Adria a boszi MÁR ELŐTTÜNK, és mindenki előtt ott volt és bezárta a lelkeket? Ha a második párbeszédnél kiderül, hogy Asmodan Prince Hakkar testét vette fel, miért nem csapjuk le ott? Me´nincs elég ikszpém? Valamint egy angyal, vajh miért arab musztafa? Tényleg, politikailag korrekt, de miért ARAB a mennyek egyik vezetője, fel nem foghatom. Valamint sekélyes az egész. Még ki se jött a játék, már tudta mindenki, hogy LEAH lesz a patás ördög, még akkor is, amikor a Blizzard mondta, hogy "who knows..". Persze. A záró videó pedig.. Semmilyen. MINDEGYIK korábbi játéknál borítékolhatni lehetett a csavart, és az ötletet a végére, itt meg.. Eljő az Angyalok és emebrek kora.. blabla.. együtt diadalmaskodunk.. blabla.. Mekkora blama.
2; Nehézségek.
Normal= Egy retardált hatéves is végigtolja. Játékidő: 10 óra
Nightmare= A Diablo II normal fokozata (Néha players 8 paranccsal) Játékidő: 12 óra
Hell= A Diablo II Nightmare fokozata, helyenként megszopat. Játékidő: 20 óra
Inferno = Mission Impossible. Hosszú hetek farmolása után SEM tuti, hogy Act III-ra át lehet menni.
Tehát.. lassú menetben is egy hét alatt végigviszem a játékot Hell-ig, ahol elkezdek szórakozni, nehéz lesz, kihívás, és ha azt végigtoltam, akkor... Fal. Ami zseniális volt a II.-ik részben, az, hogy a normal fokozat is meg tudott lepni (players 8 mellett, gondoljunk Durielre, vagy Act V barlangjaira), és hosszú hetekig is el tudtam szöszmötölni Nightmare-en. A pályák elég nagyok voltak, és idő volt a fejezeteket bejárni. Itt meg.. Egy-egy Act esetén ÉRZEM, hogy pár küldi csak azért van bent, mert nem tudtak mit kitalálni (ACt 1 - kardok összerakása, Act II Zoltan Kulle testmegtalálás). ACt III és IV rendben vannak, de ez utóbbi marha rövid.
Act III rendben van, időben, logikában is. Bár a Heart of sinek szétverése kicsit töltelék szagú, de mégis elviselem.
3; AH
Üvölt, hogy a Blizzard a Real Money Ah-ra vár. Hogy az INVFERNO-ra elégséges felszerelés itt fog visszaköszönni. S azt is lefogadom, hogy a Blizz teszi be ezeket a tárgyakat. "Akarsz Infernón játszani, köcsög? Fizess!". Valamint igen szomorú, hogy AH nélkül nagyon nehéz haladni. Hiába rövidek az egyes pályák, kevés lehetősége van a játékosnak jó cuccokat kifogni. Sajnoas a játékos ügyessége nem tudja kompenzálni a felszerelés hiányát. nagyon nem.
4.; Fantázia hiánya
A felszerelések félelmetesen pocsékak. A kék tárgyak jobbak, mint a "JUJJDERITKA" narancs/zöldek? Ráadásul narancs tárgyat találni félelmetesen nagy dolog. A II.-ben már igazán alacsony szinten is esett szet tárgy, és értelme is volt. Valamint pár igen ritka darab is. Itt meg?.. 60as szinten, agyon buffolva kieshet (talán) a 15.-ik szintűnek jó narancs. Gratula! Ráadásul alig adnak valami pluszt, ami miatt megérné. A kékek/sárgák milliószor jobbak. Ez egy barbie játék, de minek kössön le, ha nem öltöztethetem a karakterem csilli-villi ritka és egyedi ruhába?
5; Szavatosság.
Nagyon nehéz elképzelnem, hogy ez a játék nem hogy 10, de fél évig is lekössön... Kifarmolom majd az alapvető inferno dolgokat, és utána megunom, hogy Act IV-en is one-shottolnak. Távolságival játszom, így 100k-s ütést MINDENKÉPP be fogom szopni, akár tetszik, akár nem. És nekem az nem játék, hogy 5-6 alkalommal haljak meg minden szörnynél, hanem hogy nehezen, koncentrálva, odafigyelve, de tudjak haladni. Mert ez így nem játék, hanem görnyedt kúszás.
A picsába, az SWTOR is recseg-ropog, a Dio III se lett jó, a végén mégis pandáznom kell?... |
posted by Dreamer @ 7:21 |
|
|
|
|
|
|