2012. május 16., szerda
Diablo III - first look
Tegnap kijártam, illetve a társ-osztályvezető kijárta, hogy előbb hazamehessek. Gyorsan beugrottam a CD Galaxisba, ahol nagyon kedvesen átadták a dobozkám. Szép, fehér dombor nyomott, alulról lecsúsztatható fedéllel. Kibírtam, és nem bontottam szét hazafelé a buszon, csak már a kis kuckómban.

Ahol találtam egy művészeti albumot, egy USB-t a játék megelőző részével (LEGÁLISAN), egy fröccsöntött Diablo koponyát, soundtracket, "Így készült" DVD-t, és a játékot. A legjobban a soundtracknek és az albumnak örültem a játék mellett. Ez utóbbi gyönyörű, kemény fedeles, dombornyomásos, színes oldalas munka, rendkívül szép látványtervekkel és festményekkel. Először a karakterekről, majd az ACT-okról, végül pár szörny és angyal rajzzal.

A játékot már megelőző nap installáltam, csak a cd kulcs megadása kellett, meg az account frissítése. Majd intró, és karakterválasztás.

Itt a bétához képest nem sokat változtattak, azaz kiválasztom a férfi/női modellt, baszkurálom a zászlóm, és hajrá.

Demon hunter (férfi) hangja nagyon karcos, és a kinézete is olyan (kezdetben), mint egy lebukkant bölcsész-rocker.


GRAFIKA
Nagyon szép. NEM Baldur´s Gate, a legjobban a dinamikus háttérkezelése tetszett. Azaz fúj a szél, a temetőben földből kipárolgó zöldes köd mozog, ha egy meredélyhez érek, akkor a pereméről kis kövek záporoznak befelé, vagy beomlik az egész széle.. a szirthez támasztott fából ácsolt csigarendszeren a kötél lengedezik, stb. Ráadásul az egész nagyon szép (majdnem max. grafikán se szaggat, közepesen erős gépem van). A képességek animációja is megnyerő, bár még csak töredékét láttam.

HANGOK
Minden párbeszéd hallatszik, izgalmas és változatos, még akkor is, ha néha a NAGY MONOLÓGOK kicsit bárgyúan epikusak. Valakinek biztos bejön.. A companion folyamatosan dumál, a Demon Hunter pedig cinikus állat.
Templar:"Jó, hogy melletted harcolhatok a gonoszság ellen!
DH: "Amíg még élsz.."
A háttérben, pl.: az öreg monostorban mindig hörög valami, vagy a láncait rázza, az elhagyatott temetőben öreg fuvola lamentál. A Soundtrack CD-t még nem hallgattam meg, de úgy tűnik, hogy csak a dinamikus zeneváltás hiányzik. Azaz ha harc van, akkor váltson valami izgi/ütemes dalra. Bár, szinte folyton harc van..

JÁTÉKMENET
Alapvetően a dinamikája rendben van. Azaz ritmusosan, akadás mentesen lehet harcolni, mozogni. Elsőre kicsit furcsa volt a főhös modell mozgása, de pár perc alatt megszoktam. Maga a folytonossága megfelelő, nem töredezik. Egy kcisit gyors, mindenesetre. A másodperc töredéke alatt kell döntéseket hozni, és reagálni. Nincs idő spellek között váltogatni, hanem előre felkészülve kell csatába menni.

A történetvezetése hangulatos, a nagyobb eseményekkor kapunk egy kis bejátszást, ahogy a főhős összegzi az addigiakat, és a naplóját írja. Belehallgattam a női szerzetes modell hangjába, és hangosan felröhögtem. Szerintem valami szovjet/ukrán répaszedő nőt kérhettek fel szinkronra.. Ráadásul ha már elértünk ilyen bejátszásokat, azt vissza is tudjuk nézni, karakterfüggetlenül, minden szinkronhanggal.

ÉLMÉNY

4 órát játszottam, és fel se tűnt. Kétszer haltam meg, mert a második rész berögzüléseivel játszom, ami hiba. De majd átalakul.


Ha felenged a szerver...


posted by Dreamer @ 0:07  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates