2012. május 8., kedd
Izgalmak
Igencsak inger gazdag egy pár hét elé nézek, azt hiszem. Egyrészt munkában egyre nő a felelősségem, valamint a kis áskálódó belharcok elértek engem is. Vámpír szerepjátékokon és sok-sok kemény intrikus által edzett szívem röhög, mennyire amatőr és buta módon próbálnak feketíteni mások. Tényleg, a legutolsó kis brujah is körberöhögné a dilettáns kollégáim. A szólás viszont áll: akinek vaj van a fején, ne menjen ki a napra. Valamint a sport is hoz elég sok izgulni valót. Az utolsó forduló dönt az Angol elsőosztályban, majd belevágunk egy Európa bajnokságban, és utána augusztusban egy olimpiába. Mindeközben kézilabda kupadöntők is mennek, valamint a Clippers nyerhet NBA-t. Igen, egy los angelesi klubb, ami nem a Lakers. Valamint a virtuális életem is izgulós. Épp kirobbantom a háborút a Birodalom és a köztársaság között, de eközben várok máshol- egy másik világban - a gonosz démonok inváziójára is. Ó, csak el ne rontsák a Dio III-at! Valamint fincsi lesz az is, hogy Barbi közelít egy elemzés OKJ vizsgához, utána meg maga a záró vizsgája jön. Meéslt pár feladatról, tételsorról, és.. nem tűnik nagyon egyszerűnek. Hozamszámítás, befektetési alapok, kamatszámítások, THM számítás, részvények.. Legalább nem nyüstölöm majd a játékok miatt, de akkor is. Ráadásul ilyenkor kissé feszültebb a szokásosnál, úgyhogy nehéz lesz, de mindig is hírhedt voltam a rezignált birka türelmemről. Tegnap elkezdtük feltámasztani az egyik darabot is. Nem tudom, hogy mennyire publikus, de nagyon örültem neki. Valamint rádöbbentem, mennyit felejtettem színjátszás terén, angyon kis ögyetlennek éreztem magam, olvasópróba ide vagy oda. Rendszerint mrá azt érzem, hogy finomítani kell - mármint éreztem. Anno. Nem tegnap. Most az jött le, hogy kis amatőr szargalacsin a teljesítményem, és ezt még agyon át kell rágni - még ha örömjátékról is van szó. Szóval izgulás van, meg izgalmak. Drukkoljatok, hogy sikerüljön eladni anyukámék lakását!
posted by Dreamer @ 6:54  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates